جلسه تخصصی ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان برگزار شد

این نشست با حضور محمدحسینی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان با محوریت واگذاري واحدهاي عملياتي و خدمات دستگاه‌هاي اجرايي برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای  استان گیلان ؛جلسه تخصصی ارزیابی عملکرد فنی و حرفه ای استان با حضور محمدحسینی مدیرکل ، معاونین و روسای واحدهای ستادی  و سایر اعضا در محل اداره کل استان با محوریت واگذاري واحدهاي عملياتي و خدمات دستگاه‌هاي اجرايي به شبکه‌هاي حرفه‌اي، بخش خصوصي و سمن‌ها  ، ارائه خدمات در میز خدمت، انجام اقدامات لازم در خصوص توسعه زیرساخت دولت الکترونیکی، اتصال به سامانه رصد ، استقرار نظام مديريت عملکرد و.. برگزار شد.

دراین نشست محمدحسینی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان  ضمن بیان این موضوع که اداره کل فنی و حرفه ای استان در بحث ارائه شاخصهای لازم برای ارزیابی عملکرد یکی از دستگاههای پر کار و پرتلاش بوده اظهار داشت ، می بایستی در ارائه فرم های گزارش عملکرد دقت لازم توسط کارشناسان صورت پذیرد تا  فعالیتهای انجام شده دستگاهای دولتی به طور کامل مشخص و و با دقت انعکاس داده شود.

وی همچنین به منویات مقام معظم رهبری اشاره نمود و گفت، ایشان فرمودند می بایستی در بحث مهارت افزایی تلاش بیشتری صورت پذیرد و آموزشهای مهارتی گسترش یابد و این امر در دستور کار قرار گرفت و موجبات ارائه بیشتر آموزش های منجر به اشتغال در بخش دولتی و خصوصی شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان به بحث واگذاری ها اشاره نمود و اظهارداشت ، واگذار نمودن فعالیتها به بخش خصوصی و آمار ارائه شده از سوی آموزشگاههای آزاد در بحث آموزش های تخصصی  و بروز بیانگر این موضوع می باشد که این اداره کل در بحث واگذاری موفق بوده است.  

در ادامه وطن دوست مسئول واحد ارزيابي و عملكردو پاسخگويي به شكايات  چکیده ای وظایف و افدامات اداره کل را برای حاضرین تشریح کردند سپس اعضای جلسه به اختصار برخی از مشکلات و موانع موجود در نحوه ارزیابی ارائه تکمیل فرم های مربوطه ارائه نمودند

جلسه تخصصی ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان برگزار شد

  • تاریخ درج : ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۳ اسفند ساعت ۱۰:۱۵
  • تعداد بازدید: 1626